Tolka? Ska jag det?

Vilken vecka, vilken påsk. Jag har verkligen haft det bra uppe i fjällen. Men galet vad långt upp de var. Idag turas vi om att köra men vi har fortfarande 60 mil kvar och har gjort ett stopp och kört sen 7.30. Jäklans. Målet är att hinna med sista tåget till Västerås från Stockholm ikväll.
Den här veckan har varit händelserik och jag har lärt mig mer om fjället och vinter i lag än vad jag hade trott. Veckan har erbjudit skidor utför, längdskidor, turskidor, tolkning bakom skoter, påskmiddag, snowracer bakom skoter, godis, läsning framför brasa och mycket mer. Jag har också frusit konstant, att jag inte har blivit förkyld är ett under men kanske var de just detta jag behövde? who knows?
Det enda jag saknat var älgen, men vi är ju trots allt bara någonstans i Jämtlands län så möjligtvis kan den ju också dyka upp. Jag har med andra ord haft det bra, trots att halva jag stannade hemma. Tyvärr, jag är inte hel utan Henrik och har än en gång fått det bevisat för mig. KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0