Stor kärlek till Portugal

Mamma och pappa har pratat hela helgen om deras Portugalresa som går av stapeln den 11 maj. Jag dör så avundsjuk jag är. Jag kan åka med, har hittat en superbillig resa men vill inte vara ifrån Henrik mer, jag vet att det inte blir samma sak utan honom. Det är också mina två sista veckor i skolan så jag känner att jag stannar hemma. Detta påminner mig så otroligt mycket om när jag och mamma var i Portugal, de ska bara bo ett stenkast från den stranden där vi hängde. Vi åt glass, var ute och åt och shoppade en hel del. Åh vad jag skulle vilja göra om det. Vi åkte i september och de var året när jag hade fyllt 16 år. 
 
Vad fin jag var i håret!
 
Strand och värme, ge mig!

Min favoritglass. Alltså jag älskar att jag aldrig någonsin skulle sätta på mig dessa solglasögon igen!
 
 
Världens bästa mamma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0