Söndagsuppdatering!

Hej alla godingar.
Jag har ju inte uppdaterat er alls i helgen, det blir lätt så när de är en jobbhelg. Jag får bara kvällarna över och då är jag knappt tillgänglig. Mycket har hänt men kanske inga revolutionerade saker, jag har jobbat, jag och världens bästa Henrik har varit på Stand Up och Moa och jag har jobbat en hel kväll med UF Alumni, Så roligt. 
 
Det är söndag och jag har en toppenvecka framför mig, Imorgon ska jag först morgonträna, (MÅSTE BLI ALLVAR NU), jobb på gaten, sen har jag lunchmöte med fina Lina, foreverLina, (hon jobbar åt forever), efter det har jag möte med Tom Ljungqvist som ska hjälpa mig med några startups saker. Kvällen avslutar jag med Winnet nätverksträff/utbildning. 
Puss och godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0