Plattformen som är min lilla bebis

Vilken dag, jag är helt full i huvudet. Jag har haft många bra möten och självständigt jobb. Varit på gaten och jobbat lite. Att jag håller på att bygga en plattform är ingen nyhet. Min utmaning är att den är så jäkla stor och att det är en innovation som inte finns på marknaden ännu. Den kommer kosta pengar och den kommer bli enorm om jag bara pakterar den rätt. Min lilla företagarresa har varit lång och det är otroligt mycket kvar tills jag når mitt mål. När jag väl nått min mål så är jag säker på att jag har fått ett nytt mål. Jag fungerar lite så. Det gillar jag.
För att rensa huvudet och samtidigt göra något bra för hälsan så ska jag nu avverka en löprunda, jisus. Men så nöjd jag kommer vara i soffan sen. PUSS
 
Här får ni två bilder från lunchen!
 
Gunnar uppe vid Djäkneberget under lunchen. 
 
GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0