Lunch och möten, jag kommer framåt!

Vilken förmiddag. Tiden bara sprang iväg idag. Jag och Lars kom en bit på vägen. Jag har lite mer saker att göra och beta av vilket känns bra. Lunchmötet var jättemysigt. Älskar att få åka omkring på olika ställen, äta god lunch med trevligt sällskap. Den här gången åkte vi till kvarnen vid Strömsholm, där vid ridgymnasiet och slottet. Gunnar som är VD är verkligen en passande människa för mitt liv nu. Det är jätteskönt att bolla idéer med honom och varje gång jag och Moa träffar honom så växer man några centimeter, inombords. 
 
Nu är det dags för mitt sista möte, ska bort till Gate25 för att stämma av framtidens samarbete. En viktig partner i mitt liv. Så länge bjuder jag på några bilder från lunchen. KRAM
 
 
Härliga Moa och Gunnar
 
Vilket fint vårväder det är idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0