Gotland och underbara kalkstensverandan!

Hej och hå, den här dagen sprang iväg som alla andra. Förutom träning, jobb hemifrån och fix med tvätt så hann jag en eftermiddagsfika på stan med min mentor. Ibland lämnar vi företagsvisioner och framgång och pratar om vardagliga saker och minnen. Vi kanske inte har så många minnen ihop förutom största skämtet första gången vi träffades (som jag i allmänt berättar för er en annan gång) men däremot är det oerhört roligt att höra om hans erfarenheter och få reflektera över mina gamla skämt och händelser. 

Jag har glömt att berätta att jag åker till Gotland imorgon, ska bli superskönt och roligt. Min fina stannar dock kvar i Västerås och gör annat partaj men som jag saknat min familj, fina huset på landet och speciellt vår lilla hund. 
Jag och Henrik har sprungit om varandra en hel del dem här veckorna och ska ikväll försöka ha lite kvalitetstid innan jag drar. En middag ute och lite mys. KRAM PÅ ER!
 
Ja, jag har fått en rynka under höger öga som får min åldernoja att växa! ;)
 
Här är en bild på mig och Frida 2009, är de något mina föräldrar har gjort bra så är de vår gigantiska veranda av växter, blommor och kalksten. Jag totalt älskar den! På senare år har vi också ett segel över halva altanen vilket är skönt i sommarvärmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0