Entreprenörsläger!

När jag sitter och jobbar så plingar det till i min mail då och då. Fick just ett mail från en organisation som påminner mig om nästa veckas planer. Tisdag till onsdag ska jag på entreprenörskapsläger i Stockholm med människor från hela norden. Fantastiskt roligt. Temat den här gången är socialt entreprenörskap och jag kan knappt vänta tills jag får träffa en del av de människor jag skapade en relation med i Portugal. Denna chans har jag fått av UF Alumni och jag kan inget annat än att tacka mig själv varje dag för att jag inte prioriterar bort det närverk. Avtackning av allt jobb är 3 ggr så stor om inte mer. PUSS
 
 
 
Här är en bild på mig och Anders från Denmark som är tagen veckan i Portugal, han kommer säkert att finnas på plats!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0