Veckans tighta schema

Ska snart iväg på möte för UF Alumni, ikväll ska jag och Moa träffa några andra almumner som har erfarenhet av liknande projekt som vi håller på med, så nu blir det lite tips och självklart lite tjejprat.
Innan mötet ville jag gå igenom kommande vecka som är riktigt tight, men roligt att det händer lite!
 
Måndag: Morgonträning med min fina, eget arbete, starta eget kurs och kvällsmöten med Moa
Tisdag: Skola, simning, jobb med UF Alumni, kvällsträning
Onsdag: Morgonträning, skola, starta eget kurs, kvällsträning
Torsdag: Skola, lunchträning, inspirationsföreläsning med David Mesch, plugg till tenta
Fredag: Läkartid (min p-stav har flippat ut totalt), ekonomitenta, ut och äta med Moa
Lördag: Packa+Gina o Henrikdag
Söndag: Flytt till Stockholm
 
Ser ut som en bra vecka, visst?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0