Hemsk natt

Jag vaknade första gången vid halv tre i natt, hade sådana totala värkar i hela magen. Det var exakt samma värkar som jag kan få om jag äter lantchips, dem jag är allergisk mot. Skillnaden var att jag igår åt vanliga chips, och en väldigt liten mängd.

Det är fruktansvärt att bli sjuk på natten, tårarna gick inte att hålla borta, gjorde så otroligt ont och jag kunde inte sova. Jag gick ut och lade mig på soffan, så Henrik skulle slippa att bli drabbad när han skulle upp och jobba. Sista gången jag kollade på klockan så var den kvart över 5, då hade jag inte sovit en blund sen jag vaknade halv tre.

Henrik väckte mig en timme senare när han skulle till jobbet, smärtan hade gått från magen upp i högra sidan av ryggen.
Jag minns inte ens hur jag kom till min säng imorse, jag måste varit helt död.

Resultat av detta för att avsluta tråkigheterna. Gina kommer aldrig mer att äta chips som liknar lantchips. Fy fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0