Framgång och mycket mer, nu kör vi!

Jag vaknar och känner efter, känns lika bra idag med.
Från och med igår är jag och Moa alumnirepresentanter från Västmanlands region och arbetar i styrelsen för ung företagsamhet. Det känns fantastiskt. Det är också nu vi kan börja med vårt projekt och det är just det här det handlar om.

Vi ska få Alumni nätverk att växa och bli större i Västmanland. Det ska vi göra genom att driva projekt som innehåller olika lärorika event som ska genomsyra glädje, positiv attityd, respekt och vilja. Första eventet har redan ett spikat datum, 11 december och innehållet är gott som spikat. Nu ska vi jobba på marknadsföring och rekrytering för att hitta alla sköna personer som är blivande alumner.

Alumni nätverk är ett nätverk som man har chans att gå med i om man drivit UF-företagande. Jag läste mitt UF år på Gotland och jag, tillsammans med en annan tjej skapade en gotländsk getost ändå från grunden. Marknaden erbjöd inte men efterfrågade. Det gick sjukt bra för oss!
Om du har drivit UF-företag och befinner dig i Västmanland, boka in 11 dec!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0