Bara för att jag kan

Jag ligger i sängen än, vill känna lite extra att det är helg. Så jag ligger kvar, bara för att jag kan. Dock är det lite deprimerande att ligga kvar själv. Henrik är på jobbet och kommer idag vara där oändligt länge.

Jag är nöjd nu, jag har så många fina omkring mig, det är fint hemma (förutom disken från tjejkvällen igår som jag lovade Henrik att fixa innan han kommer hem), de är bra kurser i skolan och mitt och Moas projekt går framåt. Underbart.

Om min familj hade varit här hade de varit perfekt, men inget är perfekt så de är bäst att dem stannar på ön.

Minns ni ringen jag fick av Henrik. När jag har den på mig känner jag mig så fin. Jag totalt älskar den. Varje gång den sitter på mina fingrar så blir jag påmind om hur bra jag har det och hur bra han är. Så lyckligt lottad jag är, egentligen inte, det var inget lotteri, det var strategi hela biten, om ni bara anade hur många sätt jag funderade ut hur jag skulle få honom. Och till sist, här är vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0