Nästan två veckor praktik, redan!

Ledsen för att det inte blev mycket bloggning idag, men jag vart faktiskt helt slut efter min dag på Svenska möten. Jag har haft en utmanade dag och växt ytterligare på praktiken men var dessvärre helt slut i kropp och huvud så kände att vila i sängen var en bra position. Jag vet att veckan har varit tuff med omställningar m.m men skärpning min egna kropp, inge sjukdom nu! Jag har frusit hela kvällen men försökt att piggna till, hoppas de bara är att jag saknar något ämne i kroppen.

Imorgonbitti har jag ett roligt möte att vara på, och imorgon får jag jobba och ta mer ansvar på sälj med mina egna kunder. Wohoo vad roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0