Mina första dagar på Svenska Möten

Nu är det nästan min sista dag på innesälj för dem här två veckorna, jag får hoppa omkring och vara med på dem olika avdelningarna och redan på torsdag går jag vidare på utesälj. Det är så kul att vara här, vilken organisation. 
Jag har varit lite dålig att uppdatera för er vad jag faktiskt gör här på praktiken, många har frågat och jag tänkte jag skulle dela med mig lite. Förra veckan fick jag vara med på ett marknadsmöte där dem gick igenom en "medarbetarundersökning", de var ett visst antal frågor som hela personalen skulle svara på. Jag måste berätta att jag var imponerad av Svenska Möten. Många företag jag har varit på har inte haft det som en princip att göra en medarbetarundersökning, särksilt inte där man följer upp och analyserar resultatet. 
Jag kan nu klart förstå varför SM har ett rykte i branschen över att ha låg omsättning på personal. De kan jag tycka är ganska coolt. Många trivs och stannar därför kvar. 
 
Mina dagar på innesälj har varit väldigt värdefulla och lärorika. Jag har redan tagit egna bokningar och börjat sälja. Varje dag är faktiskt väldigt roligt, jag har tagit mycket eget ansvar och de gäller att hålla tungan rätt i mun nu i början. 
Nu är min lunch slut, dags för att ta tag i mailen! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0