Man kan hela tiden bli bättre

Jag är en person som inte tappar bort mina saker, jag kan ha riktigt stenkoll även om det ibland är kontrollerat kaos. Men något jag faktiskt tänkt på är dem här sl korten, dem är ju ofta värda en del och jag är likarädd varje dag att jag ska tappa det. Jag har stora fickor på min jacka vilket är en risk och jag är för lat för att riva upp och ner plånboken. Observera att detta inte är ett problem utan det är det att jag vill ha en bättre lösning.
Det finns så kallade plastfickor som man får till kortet men enligt mig är det ingen skillnad med plastficka och kort eller bara kort. Lika smått ändå.
Om ni har en bättre lösning så här kring åtta på morgonen får ni gärna hojta till.
Trevlig dag allihopa! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0