Kanelbullens dag!

Idag är det den här typiskt svenska dagen, kanelbullens dag. Jag tycker det är så roligt med traditioner, ändå så är det som gjort att jag ska glömma. Jag kan inte minnas ett enda år då jag faktiskt lagt tid och energi på att baka. Tråkigt. Enligt mig själv är jag grym, även fast jag gör fuskbullar. Har inte riktigt lärt mig de där med kringlor ännu. Mamma, lär du mig en gång för alla?

Ni har väl inte heller missat dagens annons på Metro utsatt av pressbyrån? Smart. Förutom mammas bullar som är omöjliga att få idag var det en top of mind i mitt huvud. Får väl gå dit och lyxa lite så man hjälper dem att betala sin mega kampanj på första sidan.
Observera att pressbyråns bullar också enligt mig är fuskbullar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0