Utvecklingssamtal startar min dag

Idag ska jag ha "utvecklingssamtal" med min handledare och få intyg och betyg m.m. Det kniper i hela magen och jag blir nervös av sådant. Det har inte varit mycket utrymme för feedback på mina veckor så idag får jag hela kakan om jag säger så. Det brukar gå bra för min del, jag skulle inte göra praktiken halvdan. Men ändå, så får jag alltid släng av osköna tankar, sådär som alla får när man är lite smått nervöst. Men sen så analyserar jag för mig själv, vad är det värsta som skulle kunna hända? Jag har svaret. Det är att jag får höra att jag är lat. Mitt mardrömsord; lat. Så ocharmigt att jag nästan får rysningar vid tanken. Jag är nästan säker på att jag inte kommer höra det ordet. Men man får ha skräck idag, och lat är min skräck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0