Små saker förändrar helheten

Ibland kan så små saker förändra en hel värd. Denna veckan känns det som att jag har bomull i hela huvudet och ingenting kommer in. Spelar ingen roll hur vilken nyhet som slår mig så är jag nollställd, i känslorna. Både åt det sorgliga hållet och det glada hållet. Jag har jättesvårt att känna, för mig är det bara tomt. Jag är någon annanstans. Jag var inte redo för distansförhållande för nio veckor sen, de märktes att jag inte riktigt hade läkt från sommaren då vi var ifrån varandra. Jag har haft nio veckor av stenhårt jobb mentalt och mycket träning. Jag har längtat efter min andra halva i Västerås och jag har varit på ännu ett annat ställe med huvudet och mina tankar.
Men en kväll som denna, kommer en oväntad sak som garanterat fick mig att känna, om och om igen. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0