SHM

Jag hoppas verkligen att alla som är på SHM i friends arena njuter av det läget som dem befinner sig i nu. Samma för dem som ska dit fredag och lördag. Jag tror det kommer bli en fantastisk kväll. Jag kan bara drömma mig tillbaka till Tomorrowland, när det började närma sig minuterna när SHM ska in på scen och 200 000 människor står och skriker och hoppar. Det går inte att undvika gåshuden när dem spelar greyhound med sjukt tryck i högtalarna. Låtar efter låtar. Det finns en anledning varför jag inte är där och ser dem, Tomorrowland var bland det bästa jag varit med om, och den påkostade konserten var inte nådig, jag vill inte förstöra den bilden och det minnet jag har med en mindre Sverigekonsert.
Men ni som ska dit dem här dagarna. Lova att ta vara på minuterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0