Jul och massa bus

Mina inlägg vill inte alls idag, hur som helst.. Idag var jag på mormors grav och satte ljus. I helgen är det alla helgons dag och jag ville att det skulle lysa där. Går inte dagarna sjukt fort numera? Redan november!

Vill ni höra en smaskis som jag inte kan sluta skratta åt? Jag bor iaf hos världens gulligaste familj. En i familjen älskar julmusik och vill gärna spela det redan i oktober, men resten av familjen har tröttnat så dem har satt en regel som återkommer varje år; fram till första november får det inte spelas julmusik. Och idag är det den första, gissa om jag fick känsla när jag kom till frukostbordet och fick höra jullåtar? Åh, ge mig jul!
P.s det är fantastiskt att ha en bonusfamilj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0