Jag är så tacksam

Längtar mer än någonsin till helgen, hem till min himmelsäng, hem till min älskling, hem till tända ljus, hem till frukost i sängen, hem till massa skratt vid matbordet och hem till kära Västerås.

Jag och Henrik fick ett lägenhetserbjudande i Stockholm idag, en tvåa i Nacka. Men jag känner det, jag är så kär i Västerås och vår lägenhet att det ska vara ett galet bra bud om vi så ska flytta. Vi har inte svarat ännu men vi både måste känna efter.

Det är helt galet vad kär man kan vara. Varje gång jag lämnar Henrik för att åka tillbaka till Stockholm och jobb så räknar jag dagarna tills vi ses igen. Henrik är så fin, nästan varje gång när jag kommet hem ligger paket på sängen, han har köpt min favorittidning och lagat min önskade mat. Jag blir så bortskämd. Kan knappt vänta tills vi får åka till London, snart så!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0