Lördag, äntligen!

Det är äntligen lördag och jag agerar pensionär! Vaknar 07.59 och är helpigg, känner rättvisheten och väcker också Henrik. Nu, en timme efteråt är vi snart påklädda för morgonpromenad. Jag tänker leva maximalt den här lördagen.
Dagen levererar utflykt söder ut till ett lantställe vid sjön där vi ska spendera dagen, sånt gillar jag.

Jäklar vilka vecka det har varit, den kanske har vart den jobbigaste jag varit med om men idag pratar vi tillfredsställelse, att plugga och har tenta varje dag samtidigt som man jobbar eftermiddag och kväll har varit tungt. Igår stod vi ute från kl 6.30-18 och marknadsförde ett nytt namn på en galleria i stekande sol. Vill man så klarar man saker, och jag har utmanat mig själv rejält den här veckan!

Mindre uppdateringar idag då jag är LEDIG. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0