Helg!

Känns egentligen som jag har haft helg hela veckan, skillnaden som är, är att jag får krypa upp i Henriks hörn med honom. Den ni!

På tal om honom, vi hade en ganska rolig diskussion i veckan som jag nästan bara måste dela med mig av..

Henrik är en äkta djurgårdare (om man nu kan vara en fejkad) och skulle visa mig ett klipp på youtube. Ni som känner mig vet att har jag väl blivit intresserad så är en intervju nästa steg, jag kan inte hjälpa det, frågorna bara ploppar ut ur munnen och jag vill ha svar på allt, 1 fråga blir 100. Henrik tröttades ut häromdagen och sa till mig:
H: du ska alltid ställa 100 frågor och helst alla på en gång, LUGN!
G: men de är ju bara för att jag är intresserad och VILL lära mig!
H: du är som en svamp man släpper ner i ett hav, du drar åt dig allt!
G, efter en stunds tänkande: nej de stämmer inte, en svamp kan bli full, det kan inte jag!
Henriks skrattar ovanligt högt och tittar på mig.

Ledsen älskling, lovar att jag i framtiden ska göra paus mellan frågorna.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0