Fantastiska du

De finns äkta kärlek, dum kärlek och bra kärlek. Eller förresten jag ångrar mig, de finns ännu mer olika typer av kärlek.
Det här är bara en del av och ännu mer ord finns, det är äkta, det är bra, det är fint och det är nyttjat.

Jag och Henrik har snart varit ett i ett halvår, då räknar vi sen vi sågs i början, på vårt sätt. Det har inte varit upp och ner, jag har varit upp och ner. Jag har krisat, jag har stressat, jag har tryckt på, jag har försvunnit men varje gång har han fått tillbaka mig på spår. Han får mig att bli den bästa tjejen.

Efter ett halvår borde de liksom har släppt lite, det pirrar fortfarande när jag ska träffa honom, mina ben viker sig i knäna och jag får stå alldeles för långa minuter framför garderoben och välja kläder. Vi har varit ifrån varandra i fyra dagar, jag får mig själv att känna mig larvig. Men så starkt de är. Nu kan jag liksom inte vänta längre, vill bara komma hem till våran lägenheten och någon typ av överraskning som väntar på mig.

Jag tror de viktiga är att jag är lycklig i slutet, även om garderobsminuterna ökar och det är jag definitivt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0