Bildhav från SM i UF

Vilken dag alltså, galet! Jag ska inte prata på om det, resan till kära Gotland är påbörjad, läkarbesöket avklarat och kvällens middag med Steph är inbokad. Awesome.
Jag tänkte att jag släpper ett bildhav från i måndags, går tydligen inte att lägga ut bilder från mobilen när jag ska blogga så jag ska göra det nu.
När jag var på SM i Uf i måndags hittade jag några riktigt cooola företag som jag tänkte blogga om senare, nog om det. Njut av alla bilder.

image description
Fina Caroline, Emmy och Alexandra, vilka tjejer!

image description
Soliga Stockholm

image description
Ung företagsamhets VD, Magnus

image description
Sandra med vänner från Västerås, vilken mysig tjej!

image description

image description
Vikningsföretag, ett verktyg från dem som behöver hjälp att vika

image description
Pevo Uf, hur coolt företag som helst, berättar mer om det senare

image description
Uf företaget som gör att det går att ha skruvkork på pet-burkar, SMART!

image description
Företaget från Gotland som gör gotländsk designkapsylöppnare, snyggt!

image description
Duktiga tjejer som bl.a. hjälper till med servering, dukning och catering lokalt. På hörnet står Caroline. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0