Resa bokad!

NEJ NEJ NEJ, jag börjar bli sjuk. Jag känner hur förkylningen kommer sig smygande. Inte alls okej, kanske var jag inte så stark från mammas förkylning som jag trodde. Så, nu är de dags att kurera sig så fort som och bara vila så de inte slår ut ordentligt!
Jag glömde berätta för er att jag har bokat biljetter till Gotland för mig och min babe, vi åker 16 maj för att Linn ska konfimera sig och stannar till söndag. Helt underbart. Ska bli supermys att få ta med Henrik till ön och Visby så att han också får träffa hela min familj. 
De är inte förens nu de gick upp för mig hur mycket en weekend kostar (galet!) och just för att de är Kristihimmelfärdshelgen så är de också proppat med bokningar. Jag som ändå tyckte vi var ute i god tid (?).
Jaja, god middag väntar, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0