Fokus efter lunch

Hej, min lunchtid är slut. Jag sitter i skolan och skriver min slutreflektion från LIAN på Be Better Online. Ska bli skönt att få det gjort.
Hela skoldagen skulle egentligen ges till de enormt stora grupparbetet där vi ska skriva en marknadsplan för olika företag, min grupp har företaget Aros Congress Center. Uppgiften är riktigt svår, de är väldigt avancerade frågeställningar som man ska ställa sig för och dessutom utan intern information. Ja, vi har börjat lite smått men körde fast ganska fort. Skärpning Ginas-idéhuvud.

Jag har en sjukt skön kväll framför mig, zumba, pojkvänsmys med matlagning, städning och plugg. Awesome.
PUSS





Kommentarer
Postat av: Therese

Jag ser nog allt att du sitter vid facebook ^^

2012-03-19 @ 13:40:46
URL: http://dukanva.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0