Svar svar svar

Oh ibland gillar jag kommentarer, men bara när jag kan svara på dem, och de kan jag inte genom mobilen så de får bli ett litet inlägg innan jag ska sova.

Någon snäll skäl där ute har kommenterat fredagens inlägg och frågat om inte jag var sjuk. Jag antar att de är någon i skolan eftersom jag inte var på lektionerna i fredags, jag var sjuk (gudskelov klarade jag två möten ändå innan min röst sprack, glad tjej!) men det var inte anledningen till att jag inte var på lektion i fredags, ute det var för mötena i Sthlm. Och givetvis informerade jag skolan om detta. Men nu till den som faktiskt frågar om jag var sjuk, då svarar jag, det har blivit bättre! Skönt, men jag låter ändå som en kråka. Tack för att du/ni bryr er, det värmer!
Nu, dags för att ladda upp för en ny skolvecka, kommer att bli tufft men de ska jag klara av! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0