Min preliminära sommar!

Nu har jag jobbar klart på Hotel1 för juli, avslutade med att städa sviten, den är superfin!
Resten av sommaren har jag en massa spikade planer, roligt!

Vecka 27, Wisby Strand, ska bli roligt att få återgå till konferens!
Vecka 28, Åker till Västerås och träffar älskling (tänk att vi inte klarade oss till 22a ;) sen blir det Göteborg och Gothia Cup.
Vecka 29, Jobbar med Gothia Cup.
Vecka 30, Tillbaka på Gotland, fyller 20 och sen blir de festivalen Tomorrowland i Belgien med min fina Erika som är supersaknad!
Vecka 31, Semester med mamma och förhoppningsvis Henrik på ön
Vecka 32, Åker tillbaka till Västerås och förberedning för skola igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0