Framgång, och jag är stolt.

Torsdag, jag har haft en mysig torsdag och nu tänkte jag blogga lite, eller egentligen skriva av mig lite. 
Jag borde ha sovit för en timme sen, men jag kan inte riktigt, känner mig lite pirrig. Det är för att det är en stor dag för mig imorgon, givetvis kanske inte lika stor dag som de var förra året vid den här tiden då jag stod med sjukt bra slutbetyg och ett stipendium i handen för att sen börja ladda om för den stora studentdagen. Imorgon är det mer som framtidsdagen. Jag ska på möte med drömföretaget ang. praktiklats, Svenska möten ifall någon känner igen eller hörts vid, sen ska jag på möte med Julia Tollin och stockholmskontoret på Ung Företagsamhet för att prata framtid. Jag och Moa, en av Västerås skönaste tjejer. Vi ska dra igång ett projekt här i Västerås som kommer bli galet bra.

Tänk vad saker kan ändras på bara ett år, jag är så stolt över mig själv och vad jag faktiskt klarat av under det här året. Framgång. Det är skönt att pausa ibland och se vart man har hamnat. När man har berömt sig själv lite då kan man liksom trycka på play igen och köra vidare. Precis så som jag ska göra nu. Puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0