Svar här på kommentar då jag bloggar från mobilen!

Ibland verkar jag skriva otydligt för jag får en del roliga kommentar. Men det gillar jag.

1. Jag ska rätta min skrift, Henrik vill att jag ska göra om och göra rätt. Jag skrev nämligen att det var jag som hade kommit på att vi skulle åka och självklart var min älskling med på ett hörn. Haha. Rätt ska vara rätt.

2. Någon som gärna är anonym har kommenterat att Porto inte är Portugals huvudstad, och självklart vet jag det då jag varit i Lissabon. Det jag menar när jag skrev att jag skulle till Porto var att det ska bli otroligt kul, men också att eftersom jag ska till Bryssel, Porto och London denna höst så kan vi nog inte resa till fler huvudstäder. Både Bryssel och Porto åker jag utan min fina, därför kommer inte Bryssel att räknas, vi måste åka tillsammans! Hade vi räknat vilka vi redan vart i vid årets slut hade vi tillsammans checkat av Helsingfors, Oslo, Stockholm, Paris Berlin, Bryssel, Lissabon, Köpenhamn, London. Det vore ju fusk liksom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0