Ingen bra dag, hur vänder man?

Vaknar med huvudvärk, tittar mig i spegeln, fortfarande svart, ska gå ut med hunden, hittar inget koppel, tänker skitsamma, hunden rymmer, jag blir irriterad, känner hungern, går promenaden, går hem, släppe är ut bebisarna, ska ta in hunden, han springer till altandörren och puffar upp den, rymmer igen ( den här gången till marsvinen ), går ut, solar, solen fattas, bestämmer mig för att fixa naglarna, tar bort för mycket nagelband, blodet rinner, jag blir sur, blir biten av en fluga, nytt sår, nytt blod, solen fattas fortfarande, går in och hämtar plåster, tappar nagellacket i golvet, flaskan går sönder, blir sjukt sur, telefonen ringer, tappar den, biter mig i läppen, blir jävligt sur, missar samtalet, slänger flaskan, torkar upp, går ut och det har hunnit blivit sol. Kom igen Herren uppe i molnen, vänd den här dagen för mig, tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0