Vecka 5

Hallå där, det är äntligen måndag morgon! Har saknat kontoret lite faktiskt. Jag har en spännande vecka med massor av roliga uppgifter framför mig. Jag tänkte dela med mig av veckans planer lite kort och koncist.
Idag: Har säljutbildning på jobbet (ni anar inte vad roligt!!), ska gå igenom lite strategi och tips & råd. Ikväll blir de fix på datorn, skriva sammanfattning m.m.
Tisdag: Första rektyteringsmötet, wiie! På kvällen är bio med Erica är prellat, dock inget bestämt.
Onsdag: Ska fortsätta med rekrytering och sälj. Förhoppningsvis börja boka några möten. Har inte så mycket planerat efter jobbet, tror det blir en del plugg.
Torsdag: De andra rekryteringsmöte med sökande, wohoo! Ska försöka jobba in fredagen så det blir Gotland på torsdagkväll. :)
Fredag-Söndag: Gotland, återkommer om dem planerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0