Trivs trivs trivs!

Hallå där, måndag måndag. Jättehärligt. Första dagen här på kontoret med företaget Be Better Online. Fruktansvärt spännande organisation måste jag medge. Jag har ett helt schema med roliga och intressanta uppgifter. Håller på för fullt. Glömmer liksom bort tiden, är helt inne i arbetet med konkurrensanalyser och kollar igenom kundsortimentet. Roligt!
Jag är full av energi och fullkomligt älskar Stockholm. Här ska jag hamna sen. Säger jag efter en dag, men jag är så säker att jag skulle kunna hugga i sten. Ja, Göteborg är helt okej också. Bara älskar dialekten. 
BBO har också ett kontor i Göteborg, så imorse när de var telefonkonferens med kontoret där borta blev jag lite småkär. Himla skön start på måndagmorgon med lite göteborgska.
Jaja, jag ser framemot den här veckan, den kommer bli toppen. Bara idag, har jag kommit in i en helt ny värd med superskönt gäng!
Hörs senare. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0