Torsdagsjobb

Hallå bloggen. Redan torsdag, helt galet vad veckorna går fort!
Jag sitter på kontoret för tillfälligt, ska snart gå på lunch. Håller på med rekryteringen, jag har börjat med projektet, fått en kort snabbutbildning i vilken ände jag ska börja så nu sitter jag och letar material. Blev klar med profilen igår så jag ska visa upp den i eftermiddag för min chef så att jag kan få ett godkännande och börja lägga ut den. 

Det är superkul men samtidigt svårt, tjänsten är ju inte vilken som helst utan jag ska hitta en SEM/SEO expert som ändå kan vara säljande och ha ett brinnande intresse för det som personen gör. Min lösning är, hej utbildningar, hej nätverk, hej forum för intresserade och hej mässor (webbdagarna). 

Hörs sen. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0