Toppentorsdag, med världens sämsta morgon!

hallå där, kom precis tillbaka till kontoret. Var ute på första mötet idag med min försäljningsledare här i Stockholm. Det var jättekul! Hon är så himla duktig. Jag vet att jag busade till det lite, skulle egentligen börja med möten nästa vecka men jag kunde liksom inte låta bli att följa med. För tillfället fungerar jag som en svamp, drar in all kunskap jag kan få, tycker det är så jätte roligt det här, sen när jag kommer hem, ringer jag några samtal, ventilerar med härliga människor, delar med mig av dagens kunskap och somnar sen gott. Flika in med lite mat och en stund av relaxing så har ni mina dagar. Jag skräms lite av mig själv, jag vet att jag kan jobba i många timmar och att jag är duktig på det, men hade kanske ingen aning om hur kul jag tycker att det är. Jag är som ett barn som väntar på morgondagens julafton. Längtar liksom till min kontorsplats, uppgifterna som väntar på mig och dagens utmaningar. Häftig men lite skrämmande känsla!
Imorgon har vi en pyttepersonalfest. Ska bli kul ändå. Få umgås lite med folket här privat också. Vi ska ut på gärdet och äta middag och bowla. Återigen måste jag visa mina färdigheter i bowling (har bowlat en gång förut i mitt liv). HAHA. Jaja. Nu blir det tillbaka till fördjupning av konkurrentanalyser, som jag typ sågar igenom för att jag tycker de är så kul, speciellt branschens omdömen!
Måste be om ursäkt att de är dåligt med bilder här i bloggen, ska bättra mig.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0