Så nöjd

Jag vart så himla nöjd igår när jag kom hem, jag gjorde allt sånt där som man egentligen inte orkar men som bara måste göras.
Sen är jag glad att jag sa ifrån vissa planer och faktiskt följde min magkänsla. När jag kom hem igår var jag supertrött så jag gjorde allt för att hålla igång så jag inte skulle slockna framför tv:n eller något liknande.
Nu när jag är själv i lägenheten den här veckan så började jag med att städa den, sen tog jag tag i köket som kanske inte var så vackert och vid åtta tiden ställde jag mig och lagade en enligt mig, en ganska svår maträtt. Jag är lite ovan (eller rent ut sagt dålig) på att få lite sting i maten så den smakar något men den här gången lyckades jag.
Jag trivs i Stockholm underbart bra, och jag känner att för varje dag som går, desto duktigare blir jag, men det roligaste, desto mer driven blir jag. Jag håller ett tempo som bara den, ett sunt tempo som faktiskt får mig att må riktigt bra. Lite som att, tanken av att åka tillbaka till Västerås får mig stressad!(?).
Hur som helst, dags för mera kunskap och mera inspiration här på kontoret på Be Better Online!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0