Rekryteringen har börjat!

Fredag fredag fredag and I'm in love.
Jag sitter på kontoret nu och vet inte vart jag ska börja, håller på med rekryteringen som är så galet spännande (och svår). Igår skrev jag klart en profil, för att sedan göra ett utkast på en "annons" som vi skulle kunna använda oss av.
Igårkväll fick jag in en första ansökan, shit vilken känsla! Det var jätteroligt, kände mig nästan lite speciell. Så idag får jag hoppas på att de ploppar in fler, har nämligen haft kontakt med olika aktuella skolor som garanterat har potentiella medarbetare till Be Better Online. Perfekt. 

Så, om ni känner någon som är duktig på webbutveckling, tveka inte att höra av er på [email protected] :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0