Jag kan om jag vill, de är bara lite svårt i början

Nu ska jag snart lämna kontoret, jag har as ont i huvudet, nöstan så att all kunskap inte får plats.
Snacka om att jag har haft en dag med utmaningar! Jag har bokat mitt första möte, wiiie! vilket kommer äga rum nästa vecka. What a moment! Sen har jag haft min första intervju för rekrytering. Sjukt kul och spännande att få träffa nya personer.
Jag kommer mer och mer in i företaget och känner verkligen att jag gjort totala framsteg sen första dagen. Imorgon fortsätter utmaningarna av att ringa och få in möten (måste medge att det är lite läskigt) och att lägga mer ännu mer i rekryteringsprojektet. Börjar rulla på! Superkul.
Jag är helt död, så ja, jag får kontakta fina Erika för att kanske förklara läget. Hemmakväll istället för bio? Man kan ju hoppas att hon nappar.
Min fina Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0