Heja måndagar!

Wow vilken måndag! Säljutbildningen gick toppen, jag har fått ännu mera kunskap än innan så ni anar liksom inte hur taggad jag är. Jag har en riktigt rolig vecka med ännu mer uppdateringar på schemat.
Som sagt blir det Gotland i helgen, men innan det så har jag härligt lärorika dagar framför mig.

Imorn: dags för första rekryteringsmöte, strax efter bokning av möten i telefon och avslutar praktikdagen med ett kundmöte på plats för att berätta om våra tjänster. Detta firar jag med bio och liten popcorn enligt överenskommelse med min fina tjej Erica.
Onsdag: Fortsätter rekryteringsprojekt samt börjar ta fram mallar på ökning av varumärksbyggande, kundrelationer m.m. Avslutar dagen med att möta upp fina Sofia (som var alldeles för längesen) för uppdatering om livet.
Torsdag: Rekryteringsintervju numero dos och avstämningsmöte efter halva praktiken. Flyger hem på kvällen.
Nu ska jag lämna kontoret för dagen och åka hem och laga mat. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0