Fredagsinspiration på kontoret

Fredag fredag, jag älskar fredagar.
Sitter på jobbet nu, hade precis ett litet möte med min chef/projektledare/inspirationskälla om hur veckan har gått. Han verkade nöjd, jag är nöjd. Vi planerade också in nästa veckas projekt. Det är nämligen så att det jag gör just nu är att jag letar ny kontorslokal till BBO, håller ordning på mail, ser över intranätet samt skriver en konkurrentanalys där jag ställer upp, jämför och granskar några företag. Jag hoppas att jag blir klar med detta på måndag, för sen är det dags för säljutbildning. Ska ju bli hur kul som helst.
Jag ser framemot att få ta upp egna kunder, ska rikta in mig på mötesindustrin då de är företag med koncept som jag gillar och branschen behöver förnyas.

Ikväll blir de lite mys med personalen här på Stockholmskontoret, middag och bowling på gärdet, sen kanske vi fortsätter någon annanstans.
Nu, tillbaka till work work.

Fina och duktiga Steph som lär mig massor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0