En helt vanlig lördag om man går tillbaka tre år, men ändå är det detsamma som då

hej vänner.
Jag vet inte vad jag sak säga, igår var en riktigt bra dag. jag och mamma hittade nästan inge alls på mellandagsrean, MEN de var mysigt ändå. Jag mötte upp en gammal tjejkompis som ligger mig nära om hjärtat, pratade livets uppdatering över en latte och lite tapas. Hej vad jag har saknat. Hej vad de var skönt. 
Kvällen spenderade jag med middag hos min systers kompis föräldrar (jävklar vad långt bort det lät) och senare med en fin person. Tack då. Jag känner mig lite förvirrad men ändå motiverad att åka tillbaka till V-ås.
Jag har bara en vecka att spendera sen är det dags för Stockholm i 6 veckor. Kommer blir awesome.
Nu, mys med mamma och bror, sen lite film på det.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0