Ja, hur mycket vet du egentligen?

Jag hittade det här inlägget i min blogg som är publicerat för ca ett år sen. Jag ställer frågan om hur mycket ni känner mig, nu tycker jag det är dags att se hur mycket som har förändrats!


Ja, för att kommentera och uppdatera:
1. Det hör kan fortfarande vara de värsta jag vet, jag klarar inte av det. ÄCKLIGT!
2. Det är så roligt, för att just den här händelsen berättade jag för en nära häromdagen!
3. Finns inget speciellt att säga om de mer än att jag borde scanna in sidan jag var med på.
4. Gör inte de längre då jag inte bor hemma längre..
5. Detta är förändrat, ni kan plussa ihop student + bor i egen lägenhet + firar tenta och alldeles för mycket alkohol..
6. Jag kom in och trivs fruktansvärt bra! Wohooo!
7. Njaa, jag gör de inte men börjar kanske känna av FIN vänskap.
8. Några har gått sönder och några nya har kommit.
9. Blir mer och mer så med åren, fy, buu för husmanskost!
10. Gör de fortfarande, kan numera sova utan men sover då väldigt dåligt!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0