Inspirera andra, lockande! Visst?

Sitter nu på tåget påväg till Göteborg med Be Better Online, vi ska på konferens till lördag. Kommer bli jättekul att få träffa hela Göteborgskontoret! :)
Om ca en halvtimme är vi framme, jag och Steph ska bo på hotell nära stan och kontoret. Planerna för dagen är väldigt intressanta, säljgänget ska träffas och utbyta pitchar för att inspirera och motivera varandra en dag, vi ska gå igenom konkurrentanalysen som jag la upp och titta närmare på projektledning och kundrelationer. Superspännande!
Känns konstigt att de är snart är dags för Västerås och skola igen, nu har man liksom kommit in i Stockholmslivet och långa dagar med gänget.
På tal om något helt annat så ringde en person inom kommunen från Gotland som vill att jag kommer ner under framtidsdagarna och föreläser om min skola, utbildningen och praktiken. Vi får se om detta kommer  ro i hamn men kan ni tänka er så kul att få åka och inspirera andra gymnasieelever och berätta hur min resa har varit. Fick jag ge alla andra ett råd så är det att läsa på Yrkeshögskola. Helt awesome måste jag säga.
Vi hörs under dagarna! PUSS
Sitter nu på tåget påväg till Göteborg med Be Better Online, vi ska på konferens till lördag. Kommer bli jättekul att få träffa hela Göteborgskontoret! :)
Om ca en halvtimme är vi framme, jag och Steph ska bo på hotell nära stan och kontoret. Planerna för dagen är väldigt intressanta, säljgänget ska träffas och utbyta pitchar för att inspirera och motivera varandra en dag, vi ska gå igenom konkurrentanalysen som jag la upp och titta närmare på projektledning och kundrelationer. Superspännande!
Känns konstigt att de är snart är dags för Västerås och skola igen, nu har man liksom kommit in i Stockholmslivet och långa dagar med gänget.

På tal om något helt annat så ringde en person inom kommunen från Gotland som vill att jag kommer ner under framtidsdagarna och föreläser om min skola, utbildningen och praktiken. Vi får se om detta kommer  ro i hamn men kan ni tänka er så kul att få åka och inspirera andra gymnasieelever och berätta hur min resa har varit. Fick jag ge alla andra ett råd så är det att läsa på Yrkeshögskola. Helt awesome måste jag säga.
Vi hörs under dagarna! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0