Hej sjuk(t), dålig onsdag

Hej en tidig ögoninflammation, hej förkylning, hej kallsvettning, hej feber, hej hes röst, hej en öm hals och hej Ginas onsdag. Nu är de jävligt läge att bli bättre, jag gör allt för att kurera mig och bestämmer mig därför för att vara hemma imorgon med. De här är fruktansvärt, men de känns som om att ger jag inte de ett försök nu så kommer jag aldrig bli bra.
Vill bara flika in med att jag har världens mysigaste vänner, dom ringer och undrar hur jag mår när jag är sjuk, dem till och med spelar in roliga videos för att göra mig bättre till mods, och dem storlyckas! Massvis av kärlek från mig till dom.
Nu, total läggdags. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0