Hamnat så rätt!

Vilken dag! Jag trivs så bra på min praktik att jag inte vill lämna kontoret på dagarna. Vill liksom vara kvar här, galen känsla.
Idag har jag följt med på möte för att informera om våra tjänster, riktigt intressant och lärorikt. Jag har också haft två intervjuer för rekryteringen, jätteroligt! Vilken känsla de är när de känns bra med personerna. Blir alldeles glad när man liksom hittar rätt. Nu är det bara att snacka ihop sig med chefen så får vi se om dem tyckte de var lika rätt som jag!
Nu ska jag följa med min fina kollega Steph för att se över priser för eventuell träning på ett gym i närheten. Har ju 3 veckor kvar här, lite mindre men de kan vara värt att kolla upp.
Hörs ikväll babes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0