Dagar med kunskap från start till slut

Sista dagen på praktiken, känns sjukt. Förresten är jag sjuk. Riktigt sjuk. Men jag kunde inte låta bli att åka till praktiken ändå. De är liksom sista dagen, då bara måste jag vara här. Har några uppgifter att fixa och vill verkligen bli klar så jag kan lämna skrivbordet med en skön känsla. 
Ikväll känns de som om jag kommer gråta lite, tanken var utgång i Stockholm med fina Steph, god middag och en massa mys. Men nu när jag är så fruktansvärt dåligt så säger min kropp ifrån, klarar helt enkelt inte alls av det. De blir V-ås direkt ikväll och bara VILA. Jag ska stänga in mig, deppa hela kvällen för att praktiken och fina Stockholm är över. Så kan det vara. Nej men imorn är jag back in track. De blir bra med rutiner och skolan och Västerås. 

Nu ber vi bara lite att vägen till sommaren går som jag vill. Fick ett litet tråkigt besked idag, verkar som att jag måste ställa in föreläsningen/workshopsen på Gotland. Vi har ändrat några krav från utbildningen, för nästa sökandes krävs 2 års erfarenhet, då blir de automatiskt fel målgrupp. Vi får se om vi löser det, lite dumt från både mig och lärarna att kanske inte ha den kommunikationen, men så kan det bli.
Nu, måste jag snabba på, har en lång to-do-list på kontoret som faktiskt är viktigt. PUSSS

Sista lunchen på praktiken blev på Vurma, jättegott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0