Typ tack, sur kille och familjekänsla

Såg ni förra inlägget? Henrik är så arg på mig. På tåget satt han och sura, även när jag försökte småflörta lite så tittade han på mig som "om-blickar-kunde-döda". Jag kan inte alls begripa vad det är som är känsligt, jag föll totalt för smilegroparna i kinden och brillorna är stencoola, vad är problemet liksom?!

Första året på länge som jag inte festar den 25e på Wisby Strand med resten av Gotland. Ärligt, det känns så jävla bra. Jag ska komma hem till efterlängtad och älskad familj där jag ska ta igen allt jag missat. Ska kika på deras julklappar (imorn får dem sina av oss och vi får deras) och bara njuta av att ha jullov och vara där. Det kommer bli så bra.

Jag vill bara tacka alla i Henriks släkt för en väldigt fin och mysig julafton. Tack för att jag var inbjuden och fick dela den kvällen med er. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0