Nöjd med söndag

Det är så bra att ha inbokat massa roligt på söndagar. Idag bestod min eftermiddag av jobb och brainstorming vilket tog en hel del tid. Men det är så skönt att se hur man kommer långt fram. Jag och Moa informerade folk om eventet och hur grymt det kommer bli, med Wissam så pratade vi företag och lite tankar kring det. Den 20 december är det avstamp och vi ska på rådgivning och investerarmöte! Längtar! Det är grymt att jobba med Wissam, han ger mig energi och det känns som att vi verkligen kompletterar varandra. Så glad att jag hittade honom. Jag tror det har en otroligt betydande roll vilka människor man har omkring sig.

Nu är det dags att få lite sömn, morgondagen består av morgonträning, ny kursstart, arbetsintervju och självcoahning! Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0