Mitt 2012

Imorgon är det sista dagen på 2012. Det känns helt galet vad tiden har gått fort. Jag tänkte att jag skulle blicka tillbaka till 2012 och faktiskt se vad som har hänt. Det är roligt att gå tillbaka månader, jag brukar göra det varje år men jag antar att jag hade något bättre för mig förra året för jag kan inte hitta någon, jaja, nog om det, här kommer en tillbakablick på 2012!
 
Januari: Efter jag hade haft en fantastiskt nyårshelg förra året så gick lyckan mig lite över huvudet. Det var dags att komma tillbaka till verkligheten. Jag fick för mig att jag bara skulle fokusera på Sthlm och praktiken på Be Better Online så jag valde att frysa mitt och Henriks förhållade. Det fick jag ångra djupt kan jag säga. Januari blev en tuff månad och jag gjorde allt för att få Henrik tillbaka. Jag kom tillbaka till Västerås från praktiken med fantastiska betyg och erfarenheter. 
 
 
Februari: Nästan hela februari var jag i Stockholm, bodde med min fina vän Patrick och hade min praktik. När jag flyttade hem igen så hade jag och H brytit vår is (efter så otroligt mycket jobb). Jag kickade igång mitt liv på ett annat sätt och låg sjuk under alla hjärtans dag. Mars skulle bli bättre!

Första offentliga kyssen mellan mig och H lyckades fastna på bild.
Minns den dagen som om den vore igår!
 
Mars: Sagt och gjort, Mars blev bättre. Mars blev en otroligt bra månad. Jag hade fin besök från Simona från Uppsala, jag och Henrik flyttade ihop och Erika lagade stans godaste pannkakor till mig. Som om det inte var nog så beställde jag biljetterna till Tomorrowland som blev ett av mina häftigaste upplevelser!
 
 
April: Det här var mina göra-om-månad. Jag och Henrik skulle renovera vår lägenhet, jag åkte till Gotland och gjorde om min rum på ön medan han fick ha killkvällar och fixa renoveringen i Västerås. Det är skönt när man kan styra och ställa på två ställen. Resultatet blev riktigt bra. I dagens läge är vår lägenhet jättefin, nu är allt färdigt.
  
Min helg på Gotland
 
Maj: Detta var en väldigt händelserik månad för mig, många dörrar öppnade sig och jag träffade Moa för första gången med UF Alumni. Jag utmanade också mig själv i höghöjdsbana med klassen och Henrik träffade hela min släkt för första gången, Linn konfimerades. Jag ska inte glömma dagen i Sparreholm med Henriks faster, vilka människor och vilken sjötomt!
På Linns konfirmationsdag

Juni: När jag hade fått sommarlov åkte jag och Henrik till Göteborg med Malin, det blev Liseberg, festande och shopping. Jag åkte vidare till Gotland och hade väldigt fina veckor. Henrik kom ner till Midsommar. En väldigt lugn och fin månad.
 
Fina tjejerna i skolan
 
Juli: Helt klart årets bästa månad. Betade av Göteborg och Stockholm, fyllde 20 år och det firades på Tomorrowland!
 
Augusti: Startade skolan igen, jag jobbade med Oriflame i Stockholm och åkte sen till entreprenörsvecka i Portugal. Jätteroligt!
 
September: Jag tränade mycket och jobbade med att förbereda första eventet för UF Alumni. Jag och Moa hade väldigt många roliga kvällar där vi aldrig kunde sluta babbla. Mycket kärlek åt den tjejen alltså.
 
 
Oktober-November: Hade mina tuffa månader i Stockholm. En väldigt lärorik period hos SM. Bodde hos fina Sofias föräldrar, vad hade man gjort utan sin extrafamilj?
 
 
December: Jag och Moa hade vårat första event och Henrik och jag hade ett år. Vi firade det med en Londonresa. Julafton var vi hos honom och sen nyår blir nu på Gotland. Min pojkvän som gör min vardag till den bästa. PUSS
 
Jag och Henrik i London
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0