Framtid, den ska jag bestämma själv

Att prata framtidsplaner är roligt, spännande och läskigt. I helgen skrev jag upp mål som jag ska ha uppnått innan jag är 25 och varför jag skulle ha klarat av att nå dem. Jag har till och med börjat titta på vilka resurser som behövs. Än så länge håller jag dem lite hemliga men det kommer, det lovar jag. Jag tror man ska skriva mål och sen våga ändra sig, det är okej. Självklart kan jag inte lova mig själv att mina mål kommer att uppnås då jag är beroende av andra parter.

Idag sitter vi i skolan och pratar om det stora examensarbetet vi ska skriva under vårterminen. Jag vet vad jag vill skriva om, vill bara bolla för och nackdelar. :) dags för fokus i skolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0